Hoxe na Feira do libro da Coruña

Tati Mancebo, Vicente Araguas e Víctor F. Freixanes acompañarán a Xavier Alcalá na presentación da súa última novela, Verde oliva, a historia dunha axente secreta galega durante a revolución cubana.

A heroína de Verde oliva puido nacer en Cuba e criarse alí, desde sempre no ambiente que conduciría á rebelión contra Batista, mais, por cousa dos azares da vida, veu ao mundo nunha aldea da Mariña luguesa o 20 de xullo de 1936. Así e todo, aos catorce anos desembarcaba no porto da Habana. Co mester do narrador experto, Xavier Alcalá conta a historia desta loitadora pola liberdade que, educada nun mundo burgués, intervén na guerra secreta desenvolvida durante a revolución cubana.

Velaquí podedes ler as primeiras páxinas do libro. [Vía Editorial Galaxia]

La Habana, 10 de marzo de 1952, golpe de estado de Batista. Mariana, hija de gallego «habanero» y criolla, se integra en una red secreta de agentes encargados de destruir al «batistato» e interviene en peligrosas misiones arriesgando su vida: La guerra secreta durante la revolución cubana.
Mariana llega a La Habana e inmersa en los ámbitos de ciudad avanzada, recibe buena educación y participa del lujo de quienes se permiten vivir en Tarará.
Su padre, republicano en España y ortodoxo en Cuba, es amigo de personajes como Eduardo Chibás Rivas o Raúl Roa, y la imbuye de ideas democráticas que chocan con la dictadura de Batista. Esto, junto al ambiente de su colegio y de la academia de periodismo a la que asiste, la llevan a participar en el Movimiento 26J.
Esta es la historia, narrada en primera persona, de una inmigrante burguesa que se convierte en agente del 26J y actúa en arriesgadas misiones, a la que no se le ha perdido nada en una guerra civil tan cruel como la que hubo en Cuba.
[Vía Nowtilus]

Share